Ezek a legidegesítőbb reklámok, anyaszemmel
2017. december 18. írta: redelle

Ezek a legidegesítőbb reklámok, anyaszemmel

Ábel a rengetegben

Ábelnél, a fura hangon kérdezősködő kisfiúnál sokkal idegesítőbb reklámok is terítékre kerülnek, melyekkel már évek óta oltják a tévénézőket. Sőt, Ábel már szinte szerethető, nem csak a kisfiú értetlenkedése miatt, amit egy kisgyerekes szülő 0-24-ben tényleg megél, hanem a nagymama miatt, akinek bekiabálására mindenki felfigyel. ÁÁÁBBEEEL!!! Ergó: tökéletesen célba ér a reklám. Nem úgy, mint az alábbiak, melyek több szempontból is elhibázottak, sőt, anyaszemmel nézve károsak is. Íme, a gyámhatósági ellenőrzésre is érdemes darabok a reklámszünetből:

pennymarket.JPG

A pofátlan cukorka

Az M&M’s marketingosztálya úgy gondolta, hogy a pofátlan cukorkájával fogja meghódítani a vásárlók szívét. Lejöhetnének erről a vonalról, mert már a lábmegevős stroyline sem volt az igazi, a polcokról dobálózós egyenesen katasztrofális. Balesetveszélyes és gonosz cukorkát ki akar venni a gyerekének?

Asszony, hallgass!

A marketingesek a tutyi-mutyi pasi archetípusát erőszeretettel használják a reklámokban. Vajon ezzel mi a céljuk? Az M&M’s-es csávó is elég mulya, de a Penny Marketes aztán mindennek a teteje. A nőt, a feleséget és anyát legszívesebben arcba nyomnám a férj helyében, de az meg családon belüli erőszak lenne, és azonnal jönne egy közlemény a NANE-tól. Amit viszont alig veszünk észre: a reklámban szerepel egy kisfiú is, aki a bevásárlókocsin üldögélve hallgatja végig apukája erőtlen próbálkozását és anyukája bicskanyitogató válaszait. Mit fog gondolni ez a szerencsétlen fiúcska a párkapcsolatokról? Frankón azt fogja hinni, hogy ez az igazi szerelem?

Szavazz rám! Egy klikk, és nagy örömet okozol, mert jelöltek idén a Média a Családért díjára. Itt szavazhatsz és ezt kell bejelölni: Vörösné Lukács Andrea: Miért paráznak a nők a gyerekvállalástól? 

Öltöztessétek már fel a totyogókat!

A babákat szabad meztelenül ábrázolni. Értem. A popsikenőcs, a törlőkendők, a fürdetők nem lehetnek meg egy meztelen babapopsi nélkül, értem. De a szegény totyogókat tessék már felöltöztetni! Még, ha pelenkareklámról is van szó, és a totyogók szuperhősökként szerepelnek. Ezt a Libero-reklámot valamiért télen hozták ki, így még irritálóbb, hogy az utcán egy szál pelusban repkedjen egy csapat kiskorú.

A 18-as karikás

A pasiknak szóló parfümök reklámjaiban érdekes módon újra rátalálnak az igazi férfira, aki se nem tutyi, se nem mutyi, hanem szívdöglesztő, és bomlanak utána a nők. A Pacco Rabanne-nak sikerült a szexit kimaxolni, és senki sem figyelmeztet a közelgő pornóra délután négykor két mese közt. Múltkor azon kaptam a két és fél évesemet, hogy értetlenkedve nézi, hogy a görög isten a genitáliáját is beparfümözi, mire a tükör mögött összeesik a gyönyörtől vagy húsz szupermodell. Na, ezt hogy magyarázzam meg?